Binbirdirek Mah. Dizdariye Yokusu Sok No 5 Sultanahmet, Istanbul, Turkiet
Det 4-stjärniga Ersari Hotel Istanbul ligger i distriktet Fatih, och cirka 25 minuter till fots från Neve Shalom-synagogan. Det erbjuder soldäck och solterrass. Det här hotellet erbjuder en allmän parkering i närheten.
Hotellet ligger 550 meter från Mehmet Akif Ersoy Parki och i närheten av Konstantins kolonn. Bland sevärdheterna som är belägna ungefär 30 minuters gångavstånd från boendet finns Nya moskén. Gästerna kommer också att uppskatta närheten till Gyllene hornet, som ligger cirka km bort. Området erbjuder shoppingmöjligheter som Hippodromen i Konstantinopel inom några kvarter från Ersari i Istanbul. Järnvägsstationen Sirkeci är belägen ungefär 15 minuters promenad bort.
Det finns 10 rum med sitthörna. De har plattskärms-TV med satellitkanaler och TV med flera kanaler, samt bekvämligheter som strykjärn med strykbräda, strykutrustning och luftkonditionering. De är möblerade med skrivbord. Dessutom finns det ljudisolerade fönster. I badrummen finns en separat toalett och en dusch, tillsammans med bekvämligheter som hårtorkar och handdukar. Du kan njuta av utsikten över trädgården från rummen.
Ersari erbjuder en daglig frukostbuffé. I området finns restauranger, såsom The Han Restaurant, som ligger 200 meter från detta hotell.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Ersari Hotel!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Mårten
2024-06-20
Det var ett modernt ställe att bo på med acceptabelt mervärde. Rummet var välutrustat och vackert inrett och hade terrass samt fantastisk utsikt. Läget var väldigt bra och tyst, nära restauranger och affärer. Läcker mat, älskade den. Detta hotell uppfyllde behoven;))
Louise
2024-05-26
Rummen var väldigt rena och vackra och hade balkong, extrasäng och terrass.
Evald
2024-05-14
Vi erbjöds ett ljuvligt rum med terrass och fantastisk utsikt.
Christer
2024-04-17
hotellet var väldigt rent och interiören var intressant. det fanns terrass och en balkong, uppskattade det. personalen var välkomnande, vi bodde där 6 nätter. utsikten var svepande, frukosten god. hotellet hade ett centralt läge inte långt från centrum, butiker. servicen var underbar.